måndag 30 december 2013

462 Monchichi familjen påminner om sin existens för Plums och Plask

Monchichifamiljen påminde nallarna om sin existens för Plums och Plask. "Dem hade jag ju nästan glömt bort" ropade Plums upprört. "Så uttrycker man sig inte alls om sina närmaste vänner!" svarade Plask lite mindre upprörd. "De kanske inte vill hälsa på oss senare om du säger sådana dumma saker" Sedan fortsatte Plask och säga med brumrösten för sig själv "Kära familj Monchichi ni är inte alls bortglömda av mig och jag tror inte heller att ni är det av Plums. han har bara fått flyttfeber och vet inte hur han ska säga det på rätt sätt. "Jag hoppas att jag lyckats förklara det för er nu, tag väl hand om er i Luffsta så träffas vi så småningom igen när vi flyttat färdigt Brum Brum"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar