söndag 5 maj 2013

526 Israelnallen blir rekommenderad att skaffa sig brumkunskaper på svenska hos Lisa Brum

Israelnallen lade huvudet på sned och brummade eftertänksamt. "jag undrar om jag får resa till Roslagen någon gång. Nu har jag hört av I love younallen som ligger bredvid mig i sängen att där ute är väldigt skönt och jag vill också hälsa på hos något ställe där det är skönt att vara mer än att ligga i sängen jämt och ständigt. Plums sade till Israelnallen att lugna ner sig han hade ju nyss kommit till familjen och kunde inte räkna med att få lika mycket uppmärksamhet som de andra nallarna på en gång. "Du brummar ju inte ens på svenska än," brummade I love you nallen till honom, du kanske skulle gå och lära dig riktig svenska brum hos nallen Lisa Brum, "Var bor hon någonstans då? frågade Israelnallen och tittade ner i marken. Han kände sig lite blyg och bortkommen nu när han blev tillsagd på det här sättet. "Såja jag tycker att du är en läraktig nalle du lär dig säkert snart att brumma på svenska, för det har du mest användning av här i Sverige förstår du. I love you nallen lufsade iväg och Israelnallen lade sig bekvämt tillrätta i sängen och undrade var någonstans Lisa Brum bodde så att han kunde söka upp henne och lära sig brumma på svenska


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar